Så...

Har gjort så gott jag kunde idag...läst klart det till torsda å har ca 45 sidor kvar till måndag...så det får väl duga för dagen...har även sovit lite här å där för att få energi å för att slippa huvudvärken..som för övrigt kom tillbaka hela tiden...Nu väntar jag på att D ska ringa/messa å säga att han åker från jobbet så kan ja börja med maten...sen ska vi baka bullar=) Eller han får nog göra de mesta men iaf...vaniljbullar blir det=) MUMS!

Sen blir det mys med fika och tv skulle jag tro...hoppas ni har/haft en bra höstdag=)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

åhhhh jag vill också ha vaniljbullar :)hoppas dom blev goda :)

2008-10-14 @ 10:32:01
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0