Oj

Hade fått ett inlägg av kristin ( http://snowseesblogg.blogspot.com/ ) där jag ska Berätta 7 saker om mig själv, både alldagliga och knäppa. Så det är väl bara att försöka hitta på nått....

* Jag älskar fortfarande att dansa å mima framför spegeln som när jag var tio...

* Jag är precis som kristin helt sjukt trött på skolan, och vill bara att det ska vara slut.

* Jag är blir jätte ledsen när människor lovar....och sviker....

* Jag gråter mer än ofta i duschen...

* Jag ser bebismagar överallt och vill gärna ha en snart...

* Jag älskar när någon kliar mig på ryggen....

* Jag måste alltid göra allting "jämt" antal gånger...ex 4 köttbullar, pussa D 2 gånger osv...

**********************************************************************************************************************************
Igår var jag i Sthlm med Kristin, Linda och Lottis...det var toppen! Men mår verkligen som jag förtjänar idag...orkar ingenting å skallen är obeskrivligt jobbig!!! Så ska snart lägga mig igen....ikväll blir det film och chips med goda vänner! Ska se " Sex and the city" filmen och " Mama mia" som någon lyckats få tag i;)
Hoppas allt är bra med er!?

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0