Mammi!

Idag kom mammi hem från Spanien! Känns som hon varit borta hur länge som helst! ( 10 dagar) men iaf....Vi har precis varit å handlat å nu står mamma i vårt käk å gör hennes köttfärsås som är världens godaste!!!=) Det uppskattas! Tack=) Fick även godis, en parfym och en jätte fint halsband av henne!!! Hon är så bra! Inte bara för att jag får fina saker, älskar dig mamma!

Plugget var ingen hit idag...seminariet gick fruktansvärt segt och två timmar kändes som minst 5....bläää och sen ändrar dom alltind..så det vi skulle ha läst till på månda har vi till på torsda å tvärt om...vilket gör att jag inte alls kan vara ledig imorrn som jag hade tänkt utan istället måste läsa massa för att bli klar till måndag....det är för att slippa sånt här jag alltid ligger före...men vem hade trott att det skulle bli så är.....????

Nu vänner x2 idag!!! LYX! sen mammas mat...kan det bli bättre?

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0