Lördag...

Fortfarande sjuk....har iaf sovit bättre inatt..så är egentligen bättre idag...men fortfarande sjukt förkyld med hosta å rinnande näsa.....
Igår Ringe Frida och pigga upp mig! Det var en mycket trevlig överraskning! Flytta tillbaka så slipper du dricka vatten det lovar jag;)!
Idag Lördag har tog vi oss en promenad upp på stan...jag skulle bara till min favorit affär...godisaffären på drottninggatan=) och D skulle tippa trav....Sen bara slappat i soffan...pluggat lite...med fan vilka trista böcker alltså...Ikväll ska vi äta kräftstjärtssås med pasta, mums och sen massa godis förstås! Blir även lite fotboll skulle jag tro Sverige- Portugal...och så lite "stjärnor på is" kanske...missa de förra veckan så måste ju se vad det är för nått....

Hoppas ni får en trevlig kväll=) Skriv gärna nått till mig på kommentarer här nere!!!
 KRAM


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åt godis i går jag... :) Ibland får man. Krya på dig nu!

Kram!

2008-10-11 @ 19:45:07
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/
Postat av: Carita

Jag vet hur du känner dig, här rinner snuvan också :( Det är inte bra att åka till storstan ;)

2008-10-11 @ 20:57:03
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0