Hemma...

Va nog borta en dryg timme allt som allt....gick igenom ikea hur snabbt som helst...hitta ingenting..fanns ingenting..usch vilken besvikelse...sen in en sväng på stadium å kolla på jacka=) Men min favorit är för dyr för mig just nu...så det får vänta...När man är student har man aldrig pengar över det är en sak som är säker....två veckor kvar till pengar...och jag har typ ingenting kvar....underbart....

D ligger å vilar och jag har precis läst klar en av alla böcker...skönt..men orkar inte mer...skallen är seg å värker...ska gå å handla det sista till middagen för mina sista slantar;) och D ska å kolla på fotboll...tror jag ska lägga mig i soffan sen å kolla på film, blev så sugen på att se " Kopps" tycker den är så himlans rolig!

Gudars vad jag önskade att jag var klar med plugget NU i Januari...men nej...ett helt år kvar....
Trött på det just nu...

KRAMAR


EVEREST G SOFTSHELL JKT F8 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0