Hästägare...

Nu är vi hemma igen efter tre dagar i sthlm=) Vi skulle juh upp dit för travets skull och redan i torsdags kväll på auktionen blev det ett fynd! Så nu är vi hästägare...tillsammans med tio andra! eller vi och vi...hmmm Danne är å jag är bara med på ett hörn lixom....Blev ett fint sto iaf...hon heter för tillfället..."Nuärejuligen" men ska bytas snabbast möjligast!!!! HAR NÅGON FÖRSLAG? skriv en kommentar!
Själv röstar jag på " Viva la diva" eller " Siri star" vad tycker ni;)

Bodde på ett super bra hotell å jag käkade pannkaka till frukost! MUMS! tur att det inte är varje dag bara....
Nu ska vi strax åka å hämta Chiquita (katten) som har varit hos farmor. Sen ska jag hem å baka för vi får fika gäster i em, trevligt! Och ikväll blir det träning igen!!! Ska bli skönt! 

Trist väder idag...nu är det verkligen höst! Hoppas ni har haft en bra helg!? Imorrn börjar nästa delkurs.....suck...

Sköt om er!! KRAMAR 


Dock inte vår häst....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0