08.00...

Det är Lördag...man ska egentligen sova nu...men...nepp D:s kl ringde kl 8 för han ska åka ut till travet....så nu är jag oxå uppe...vet dock inte vad jag ska roa mig med hela dagen...det blir FÖR långtråkigt att följa med. Så kanske en väldigt långsam cykeltur till stan å kika lite....absolut inte handla nått, mer än godis..för jag har nästan noll kr kvar...

Igår kväll var vi som sagt hos mammi, det var mysigt som vanligt och himlans god mat! Pratade även med min moster i tele en stund, det var länge sen! Så det var oxå nice.

Ikväll har D lovat att vi ska käka pizza och kolla på film...vet dock inte vad jag ska hyra...finns typ bara "tjejfilmer"
som jag vill se just nu....men kanske kan se "nu eller aldrig" en gång till, den är inte så tjejig...

Näsan värker fortfarande...eller ja det är klart att den gör....går nog inte över efter enbart EN tablett...återstår ju 27st.....

Det ser kallt ut idag....uscha....Chiquita håller just nu på att jaga fåglar, problemet är väl bara att det är ett fönster emellan...ibland är hon bra dum....men världens sötaste.....!!!

Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan, och kanske kolla på lite "vänner"

Ha en bra dag!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0