Snö..

Fredagskvällen blev lyckad:) Och min lagade mat vart faktis (tro det elle ej) jätte god! Så nu är jag nöjd! Blev Idol ´för hela slanten igår, och sen sova.....

Idag har vi egentligen inte gjort så mycket, och det är ganska skönt...sov länge och sen har jag pysslat lite grann och tittat på skidor, nu ska vi iväg å handla lite tror jag, och ikväll blir det nog räkor å sånt där i Vintrosa.

När jag vaknade i morse så hade den första snön lagt sig..det är fint, och det känns då att det är Vinter på riktigt. Lite mysigt är det faktist! En vecka kvar till första advent! Då är det lussebullar som gäller!!!

Sköt om er å ha en fortsatt mysig Lördag!

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0