Sista på arbetet...

Sitter å sliter med slutet nu....i morse fick ja inte mycket gjort...och sen var det jobba för hela slanten så nu sitter jag här...D tvättar ikväll¨å så har han lagat köttbullar med stuvade makaroner:) så himlan bra är han! Tur jag har han när jag känner mig så stressad....
Eller alltid tur iofs;)

Nu ska jag käka lite mer, för att det är så gott, och sen skriva de sista meningarna....bara jag kommer på nått bra så...just nu står det still....

*******************************************
Ska man leva livet så ska man
leva lyckligt!
Och lyckligt lever jag bara med dig.....
Älskar dig Danne!
********************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0