Så där...

Då var snart Söndagen över IGEN och jag håller på å lagar mat...ny maträtt som jag verkligen hoppas blir god! Men det återstår å se...speciellt eftersom att det är jag som lagar....
Karlskoga trippen var trevlig och hästen var så fin som vanligt! Var även en sväng i Vintrosa oxå, det var länge sen vi var där...:/...Nu har jag precis hjälpt D med massa papper till bolaget..och skrivit på kuverten och sånt där...(jag tycker sånt är kul) men jag fick inte göra nått extra....det får jag väl spara till julkorten då....

Ikväll blir det väl lite tv skulle jag tro..sen kanske en tidig kväll...imorrn väntar slutet på arbetet och lite jobb.
Ha en underbar natt tillsammans;)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Carita

Gick det at äta?

2008-11-02 @ 19:58:20
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0