Ny utmaning



Jag blev utmanad av Ann-Sofie, (pz2.blogg.se)så nu måste jag juh fixa detta:)

Here are the rules:
1. Post the rules on your blog
2. Answer the six "8" items.
3. Let each person know they have been tagged by leaving a comment on their website. (inge bra på detta, så ni får se era namn här istället...)

8 Favorite TV shows:
Jag väljer av de som går nu på tv utan inbördes ordning
1. Vänner
2. Andra avenyn
3. Bonde söker fru
4. Efterlyst
5. Idol
6. One three hill
7. Du är vad du äter
8. Bingolotto;)

8 Things I did yesterday:
1. Gick upp för tidigt
2. Skrev på mitt arbete
3. Pratade med Nattis
4. Träffa mammi på stan
5. Titta på tv
6. Gjorde varma mackor
7. Myste men ljus å veckorevyn

8 things I look forward to:
1. Shopping med Anna-lena på lördag
2. Första advent, med lussebullar
3. Julbak hos Linda på måndag
4. Jobba ikväll=)
5. Slå in julklappar
6. Att Danne ska komma hem
7. En resa, även om jag inte vet när...
8. Att få vara riktigt ledig ett par dagar...(vet ej när de blir heller)

8 favorite restaurants:
1. La pampas
2. Grekiska kolgrillen
3. Pacos
4. Efesos
5. Pizza från Diana
6. Mc donalds
7. Kinamuren
8. Hellas

8 things on my wish list:
1. Att min familj ska få må bra
2. Att jag var bättre på att spara
3. Att jag skulle kunna göra en jordenrunt resa
4. Att motivationen till plugget kommer tillbaka
5. Mer pengar över varje månad
6. Att det blir en bra jul
7. Att jag var nöjd med mig själv...

Nu ska jag utmana några personer och dessa är:

Frida- fridayazdany.blogg.se
Kristin- snowseesblogg.blogspot.com
Jens- jeboo.blogg.se
Carita.travtranaresoderberg.se

Kommer inte på fler eftersom alla redan blivit utmanade av någon...så för att ni ska slippa igen, så skriver jag inte upp er...PUSS



Kommentarer
Postat av: Frida

ledsen, men ja orkar inte

2008-11-29 @ 21:19:51
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0