Minnen...

Efter en ganska så seg eftermiddag, det vill säga en eftermiddag som i stort sätt bestod av att sova... :) hamnade jag med Nattis i Arboga för att gå på danstävling...
Det var verkligen år sen jag var på en tävling sist, men inte så mycket hade ändrat sig, utom att dansarna hade byts ut...hehe...men nostalgi var det absolut! Kul å se att de som var små när jag dansade var stora å super duktiga nu....

Visst saknar jag dansen, massor! Men tittar man på dansarna nu är det inte många som är över tjugo..så vi slutade nog i rätt tid brudar;)

Men United feet kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, det var många helt sjukt galna och roliga år vi hade tillsammans, och när jag ser tillbaka på de är det med ett stort leende på läpparna!!!

Hoppas ni oxå har haft en trevlig kväll=) Nu ska jag kolla lite på extra extra å sen sova tror jag...förkylningen vill verkligen inte ge sig...skit oxå...

KRAMAR



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0