Måndag...

Hade en tre timmarns föreläsning idag...den var faktis helt okey...verkar som att det bara är jag som är iaf lite mer intresserad av matte nu än vad jag var innan....känns skönt faktis...blir inte riktigt lika tungt då...Kom hem strax efter tolv iaf, och har läst en del till nästa vecka och tittat lite på vänner....

Nu sitter jag här med en dum hals som har börjat göra ont igen...jag som trodde att det bara var näsan kvar, så kommer halsen tillbaka....kan det aldrig bli bra?

Ikväll ska jag mysa till tusen med min älskling, för imorrn åker han å kommer inte hem förän på fredag....För ett år sen var det vår vardag...då var han borta hela veckorna...men vänjer sig fort vid att alltid ha honom hemma så nu känns det ganska tungt...Kommer sakna dig älskling!

Får se fram emot fredag å en mysig helg istället....fast det bara är måndag än så länge...men iaf... :)

Känner mig lite snurrig...Tycker det är så dåligt att vi inte kan få ut all info om kursen nu, så man kan planera om det är mycket å göra...än så länge är det väldigt lugnt, men tydligen skulle det bli mer...men vill ha det nu så man vet....dumt! de verkar inte ha någon som helst kommunikation på det där stället...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0