Låg..

Känner mig så himlans låg, nere, deppig...ja kalla det vad du vill...Ingen motivation till någonting...speciellt inte för skolan...plugget suger just nu och jag tycker inte ens om å gå dit....Jag orkar inte bry mig, orkar inte läsa och orkar inte med alla förbannade uppgifter!!!

Jag behöver ett mål...eller kanske ett delmål...nått å se fram emot ,nått roligt, något som får mig på bättre tankar, något som får mig att orka å må bra! Visst bara ett år kvar tills man är klar...men för att orka dit behöver jag nått annat på vägen...en mini resa framåt våren kanske...några dagar i Rom eller London...ja kanske för höga mål men samtidigt nått att se fram emot å nått som jag mår bra av...

Just nu vill jag ingenting....om en månad är det julafton då ska man ha myskänsla i magen å man ska tycka att livet är bra. Men utan engagemang och utan pengar vart kommer det sluta då...?

Ledsen att jag bara klagar idag...men det är en sån dag...eller en sån period....det måste nog få vara så ibland...

Sköt om er!

STOR KRAM....



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen...



Det låter inte bra det där..

men, novembermörker och rusk är tungt på många sätt och det utan den press från skolan och annat som läggs ovanpå allt..

Kan förmodligen inte skriva något eller ge dig förslag på något som ger dig något att se fram emot...men du ska veta att jag tänker på dig..

Skickar däremot en varm (dock elektronisk) KRAM till dig!

/ Emma

2008-11-25 @ 06:50:38
URL: http://reflektionkolon-em.blogspot.com/
Postat av: josefina

jag hoppas du får en bra jul, hälsa till alla :)



kramar , josefina

2008-11-25 @ 19:52:49
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0