Fullt ös..

Sov länge i morse, men kunde nog ha sovit ännu längre....Sen åkte vi ut till travet, jag höll för övrigt på att frysa ihjäl...men det gick bra till slut=) Vid fyra åkte vi ut till christian och Anna-lena å fikade och jag fick leka av mig lite med tvillingarna=) Så himlans goa å söta är dem!!! Sen till Vintrosa å lämna sommardäcken och nu hemma igen...ska käka lite grann och kolla på tv....sen är det väl dags å sova igen...å så blir det måndag igen....

Denna vecka hoppas jag verkligen går fort...D ska vara i sthlm i stort sätt hela, så då blir det ensamt! Får se, kanske bor jag hos mammi ett par dagar eftersom vi båda ändå är själva så då kan vi vara själva tillsammans=)

Ha en trevlig kväll=)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0