Ensamt å tomt...

Redan känns det ensamt, fast han bara varit borta i 4 timmar...så egentligen borde det än så länge kännas som en vanlig dag då han är på jobbet. MEN nej nu vet jag juh att han inte kommer hem ikväll....det blir ensamt det, det är redan ensamt....

Idag öser renet ner, och jag ska väl försöka ta mig till mammi lite senare...blir nog två nätter där iaf...skönt med sällskap...tycker fortfarande det är jobbigt att vara själv för länge, tänker för mycket då och mår bara dåligt..så då kan jag umgås med min älskade mammi istället och så kan vi ha det mysigt istället!

Ska jobba idag oxå...mellan 14-21....det blir bra det! Älskar mitt jobb, både jobben iofs...men trivs så bra med mina gammlingar...haha!

Käkar frukost framför datorn idag...eller ja, det vart 2 hårda mackor...det är ganska tomt i kylskåpet här just nu...tyckte det var onödigt att handla när ingen ska vara hemma så då blir det så...:)

Nee nu ska jag fortsätta prata med Linda på msn och sen ska jag väl sakta med säkert börja dra mig mot ängen...

KRAMAR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0