1:a advent..

Första advent, utan lussebullar blev det i år...jag har inte orkat baka å känner mig allmänt omotiverad...imorrn blir det bak istället med Linda, Kristin,Lottis och Linnea det blir mys det...men idag får jag nöja mig med stuvade makaroner och möjligtvis en munk med vaniljfyllning...imorrn får jag stoppa i mig mängder istället:)

Dagen idag kan beskrivas som lugn å egentligen ganska tris...sov länge och sen har jag pysslat lite å varit å handlat..

Gårdagen med Anna-lena var toppen!! Va på stan, marieberg å Ikea...Hittade 2 julklappar...båda till mamma:) Till Danne och Jens vet jag inte vad ja ska hitta på....Jag röstar för att jag å D inte köper nått tillvarandra i år utan gör en mysig resa tillsammas framåt våren istället....vet inte om jag får igenom min idé....återstår att se...

Undra om jag ska fortsätta å pyssla lite....vet ej om jag har tålamodet idag...

KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0