Vad roligt=)

Såg precis på statistiken att det var över 20 st som läser min blogg=) va skoj, skriv gärna ett par ord i kommentarer här nere=)

Idag har vi äntligen gjort klart vårt arbete! Känns skönt, bara redovisningen kvar, imorrn....
Har kollat på nästa delkurs schema och det är fan inte roligt!!!! Hur mycket som helst å läsa och göra...ibland fattar jag inte hur mycket det är meningen att man ska klara av....!!!???
Känner mig sönder stressad fast kursen inte ens börjat än....hur bra är det lixom....så de närmaste fem veckorna känns tunga....

Nu är det "so you think you can dance" och sen får man sappa mellan Grey´s och Barnmorskorna...det måste man juh oxå se lixom...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: frida

HEjsvejs!
ang, skorna till klänningen... båda passar, bara det att det blir två olika stilar...När ja såg dom silvriga så tänkte jag iaf direkt SIRI...det va riktigt du-skor :)

2008-03-27 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0