Torsdag..

Idag har jag varit med mammi på hennes jobb=) det var super roligt hon är assistent på Fellingsbro så vi fika sjöng och hade trevligt! Vill tillbaka!

Sen var jag med Danne på stan en stund han klippte sig och köpte ny kostym, fin fin blev han!!! och jag köpte present till Farmor och Linda=)

Nu har jag precis varit å hyrt en film och köpt en glass....Danne ska på fotboll sen så jag ska bara slappa=) känner mig lite halv dålig idag, ont i kroppen och skallen....hoppas man slipper bli sjuk. Konstigt egentligen, när man är i skolan hela tiden så har man inte ens tid till att vara sjuk men så fort det blir lite lugnare så blir man sjuk.....blääää så man får kort sagt aldrig göra nått annat än att plugga för att hålla sig helt frisk...för när man äntligen har tid med annat så blir man sjuk.....jipppppppi...

 GLASS mums mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0