Melodifestivals skit!

Jaaaaaaaaaaa jag är förbannnnnnnad! vad gör juryn för bra???de enda dem gör är juh att förstöra! hade det bara varit folket som fick rösta hade RÄTT LÅT VUNNIT!!!! ta bort juryn för fannnnnnnnnnn!!!

Ok jag kanske är lite väl engagerad men va fan.....SANNA var ju BÄST!!!!

Alltså är så trött på P:s jävla mening...." åååå ja trodde aldrig att jag skulle vinna, hade inte ens kunna drömma om det" nej just det...hon hade ju för fan tagit ut vinsten i förskott....Jäkla skit!!!

Nu ska jag nog försöka sova...lika bäst! Eller lyssna på Sannas låt 318 gånger till.....


FUCK!!!!

 Sanna var bäst......Empty room.....empty heart.....osv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0