Lördag/Söndag

Gårdagskvällen vart super lyckad, god mat, melodifestivalen.spel och goda vänner=) Spela spel borde man göra oftare...måste nog köpa hem några stycken...det är ju skitskoj=) även om man inte vinner....

Idag sov jag länge...Danne kom å väckte mig halv elva när han hade tröttnat på att jag sov....(själv tröttnar jag aldrig på att sova...) Han tyckte att jag skulle skynda mig upp så vi kunde göra nått vettigt idag...vill åka till Vingåker å köpa jeans men jag är nedröstad...surt..

Så vi får väl se vad det blir....Kött ikväll iaf;) fick inte det i fredags....Å Wallander filmen..den bästa!sett den tusen gånger...men måste nog se den igen...

Lördagkväll

Stad:
Öret så klart..
Umgås med: Goda vänner
Äter: Kyckling i curry å ris
Skrattar åt: varandra, eller åt spelet vi spelar
Favoritdrink för kvällen: Nyströms alkoholfria drink;)
Sms:ar: Ingen (förvånadsvärt)
Önskar att: Det är nog hemligt...
Transportmedel: Bil..jag körde
Somnar: Strax efter ett skulle ja tro..

Söndag

Vaknar:
halv elva
Aktivitet: Lugnt, lite rastlös faktis..
Minnen från kvällen: Roligt!
Träffar: Danne, kanske farmor...?
Kläder: Svart kjol och grön/grå t-shirt
Lovar mig själv: Nått mumsigt ikväll
Ikväll: Wallander film å god mat
Somnar: kanske vid 23...


 SKIT KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0