Inte sugen på pizza...

Imorse vaknade jag tidigt, (08,15!!!!) så då bestämde jag mig för att ta med mig Daniel upp på stan och käka frukost på Java, och så blev det! råkade visst bli två frukostar ute denna vecka, men det var sååå mys! satt där ganska länge innan vi gick vidare upp på stan och kikade lite....jag köpte så klart en ny kjol/väst fast jag egentligen inte har råd...någon måste stoppa mig snart!

I går kväll blev jag glatt överaskad av att Danne ville bjuda ut mig på Resturang, kinamuren närmare bestämt=) Jätte mys!

Och ikväll är det ju dags för melodifestivalen 2008!!!FINAL! Jag hoppas verkligen att Sanna vinner! Ska rösta som en tok! Allt för att inte ett visst P ska vinna! blääää
Danne vill köpa hem pizza ikväll, men jag är verkligen inte sugen på det...jag vill som vanligt ha kött och pommes...;) men men kanske får ge mig då...?

Nu har jag visst lovat att gå å köpa godis...så jag får väl göra det...vad gör man inte för älsklingen!?

Puss och kram en skum banan;)

image29   +  = vår lärdagskväll?????....kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0