Imorrn...


image25


Imorrn åker min älskade lillbror till Hawaiiii i tio veckor!!!!jag kommer ju tok sakna honom! Även om vi inte ses så mycket så kommer det bli super tomt! Konstigt kommer det bli!! Då kan jag ju inte åka dit å låta någon lyfta upp mig i luften  lixom....hur ska det här gå!? Kommer sakna dig lillbrosan;)


Idag har jag varit på stan och fikat med klasskompisar...vi plugga faktis oxå gick så där...boken vi skulle prata om var lixom typ tusen år...så den kändes inte så aktuell...

Ikväll ska jag och Danne hem till mammi och Jens å äta ska bli mys..ska gå å fixa till mig lite nu..så jag inte ser ut som en död gnu eller nått sånt...

Puss puss så länge;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0