Helg...+ asos.com;)

Så var det helg igen, usch ibland känns det som att tiden går alldeles för fort...men det kanske är bra!?
Dagen började med frukost på Java men Lottis och Linda vi började sakta med säkert på examinations uppgiften...hoppas det blir bra...vi har iaf en del att göra och komma överrens om;)

Efter det gick jag och Linda en sväng på stan...jag försökte hitta något "påskigt" men de blev bara ett ljus som ser ut som ett ägg....jajjaj bättre än inget...Åkte hem och städade massor sen så nu är det så fint här hemma! har tvättat oxå...känner mig faktis riktigt duktig!

Nu sitter jag och diggar melodifestivallåtar, och kollar på asos.com så himlans mycket snyggt! Skulle vilja ha massor därifrån men fattar inte hur man beställer plus att det är rätt dyrt...tyvärr....

Ikväll blir det nog Let´s dance iaf blandat med lite så ska det låta och sen nöjesnytt så klart med massa melodifestival...jaaaaa jag är melodifestivalnörd...


Känner mig lite seg, trött och less...jag hoppas det blir bättre sen...behöver nått som man blir riktigt jävla glad av...å då menar ja inte godis eller sex...;)utan nått annat......

" Jag kan vara din och stanna hela natten, se mig, hör mig. rör mig, hur svårt kan det va?"

Från Asos.com

image27vill ha den;) från asos.com!


image28Med dem till, NICE!!!;)


Kommentarer
Postat av: frida

men är det inte såna stövlar du har?!då är det ju bara klänningen som fattas..:)

2008-03-14 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0