Glad påsk=)


Påskafton idag då, har faktis fått ett påskägg av mammi och en påskpresent en klänning eller tunika...vet inte vad ja ska kalla den, fin var den iaf! Idag har vi varit ute på stan en sväng och faktis köpt en ny tv, för julklappspengarna=) riktigt nice! Just nu sitter jag och väntar på att Kicki ska komma å hämta mig, ska på en förfest och sen blir det nog klaras! Danne är ute med sina kompisar...men vi ses efter och tar sällskap hem=) Skönt det tycker det är så otäckt att gå hem själv mitt i natten! Nästa lörda är det ju klassfest å Danne är inte hemma då...så då kommer jag väl vara orolig i en vecka för hur jag ska ta mig hem.....Kusin vitamin kanske kan vara snäll å hämta mig!?=)

Nu börjar jag bli uttråkad...men hon borde väl dyka upp snart....Hoppas det är massa roligt folk på klaras ikväll då=) Vore faktis skoj om Danne å Co kom dit å dansa med mig....=) Men det är juh bara "småbarn" där....bläääää bara för att jag råkar va lite yngre...

Jajja nu ska ja fixa det sista...Älskar dig Danne! Alltid du och jag!!!!=)Puss

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0