Förbannnnnnnat dåligt humör!!!!

Länge sen jag kände mig så här sur och irriterad över allting!!!!Blir så trött på allting!!!så jag blir galen!! det bästa sättet att få ut det är väl antingen att skrika eller att skriva....valde de senare så inte grannarna tror att jag blivit galen eller nått....eller ja det kanske jag har men iaf....

Ibland så behöver jag kanske mer än vad någon kan ge mig...men kan jag inte få lite mer då...lite mer än vanligt!? ett jag älskar dig extra eller ett iaf det gör inget att du e sur....men men.....FAN!!! nu fick jag utbrott igen!!! å nehe vi kunde inte åka dit tillsammans för nån annan är viktigare!! DAMPPPPPPPPP

Blir tokig så ska nog sluta skriva nu.....( sorry mammi att första inlägget du läser på min blogg är så här....) kommer bättre tider jag lovar!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0