En mysig dag på stan..

Japp vakande imorse av att det spöregnade ute...underbart tänkte jag..vi som skulle gå på stan...Men efter frukosten så åkte vi upp iaf...inte så mycket folk fast de var löning...men men Danne köpte ny jacka och jag en ny klänning..trivs kanon i den=) den e typ svart, vit och grå rutig=)alltså stora rutor! och 2 fickor på...ser nästan ut som ett förkläde....hmmmm (hur snyggt lät de nu då...) men men...den är snygg jag lovar!!!!!

Sitter hos mammi nu..men ska strax åka hem..ska träffa Nattis å ha en tjejmyskväll....laga lite tacos kolla melodifestivalen och så har vi hyrt film....ska bli skoj!!

Har nyss varit och handlat hem massa gott som vi kan stoppa i oss hela kvällen...blir godis, chips, dip, glass, kolasås och strössel...och tacos så klart! hmmm sen får de räcka..hahahah=)

Kommer bli tomt ikväll när man ska gå och lägga sig själv..tur att han kommer hem sen...=) Känns knas å vara själv nu när man börjat vänja sig vid att alltid ha någon hemma....

Puss och kram;)

Ps, Frida glöm inte melodifestivalen nu!!!!!!!!!!!!( vill höra detaljerna sen, allt va du tyckte)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, det blev ingen melodifestival för mig... har suttit i telefon o skvallrat me släktingar. Jennys vatten gick ikväll och värkarna satte igång, vi nu väntar vfi bara...:)

2008-03-01 @ 23:51:58
URL: http://fridayazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0