Okey...

Har väl mer eller mindre bestämt mig för att börja blogga igen....kan attid vara skönt att skriva av sig om inte annat! Kommer inte ihåg när jag skrev sist men vet att det var ett bra tag sen...Plugget är slut för terminen iofs ganska länge sen men iaf...så nu jobbar jag på mitt älskade sommarjobb! med alla mina älskade gamlingar!!!=)
Har äntligen lyckats köpa mig en digitalkamera! så nu (snart!) kommer även självtagna bilder! Jippi!! Imorrn åker vi ner till skara för en hel helg med trav...mindre kul men vad gör man inte för sin älskling och för att få komma bort ett par dagar!? Nästa freda blir det nog Uggla i Borlänge! det kan verkligen bli skoj!!!Men först massa mer jobb...semestern har aldrig varit mer efterlängtad tror jag!!! även om jag älskar mitt jobb är jag faktis helt slut, så en resa skulle inte sitta helt fel!!!!;)

                    





                        



Puss och kram å ha en kanon bra helg!!! och fortsätt läs min blogg, skriv gärna en liten hälsning!! alltid trevligt att läsa!!KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0