Trevligt trevligt...

var som sagt på Marieberg med Nattis;) Hade jätte trevligt och det var nästan bara vi där! aldrig sett detta köpcentrum så tomt på en söndag!! Hel skönt!!

Hittade iaf lite grann....lite snygga underkläder, en klänning och en topp..helt nöjd!!!När jag kom hem och provade allting så vart jag mindre nöjd...undra när jag egentligen ska använda det där...hmmm får se om jag tar tunnikan/klänningen till plugget imorrn...men isf med jeans till....

Ikväll har vi käkat god gryta som Danne laga, annars har jag mest legat och haft ont i nacke och rygg...hoppas det går över tills imorrn...ska vara barnvakt på morgonen och det brukar bli livat;)

Nu lägga mig igen å vila..å till slut somna...Godnatt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0