Helgen...;)

Tjooooblaaaa=)

Äntligen klar med arbetet så nu är det bara redovisningen av det kvar....mindre skoj men de går nog bra. Imorrn em ska jag åka på road tripp till Jönköping me Kristin och Susanne ska hälsa på Johanna! och ut och käka och sånt där mys och sen blir det väl party på lörda och sen hem på sönda! Ska bli skönt att komma iväg lite grann....
Kommer sakna älsklingen bara! Men från och med Söndag kväll får jag ha honom hemma varje dag!!! hela veckorna!!! Vilken himlans LYX!!!!

Nu kommer det äntligen kännas som att vi är sambos igen;) har varit så tomt här hemma på veckorna....ååå det finns inte ord hur glad jag är för att jag får ha honom hemma!!!!! Och så kommer han hem imorrn å då åker jag...men sen ses vi jämt!!!nästan;)

Å tack baby för att du stöttar mig så mycket....längtar till på sönda då ska vi pussas massor igen!!!
Älskar dig Danne!


Kommentarer
Postat av: frida

när ska du komma hit o hälsa på då!?

2008-02-01 @ 23:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0