Helg;)

Då var det helg igen då=) Såååå skönt! fast man har ju lite över sig iaf....har läst ut två av böckerna och har nu bara den engelska kvar...fast den verkar rätt ok och faktis väldigt intressant=) Så det var ju bra!

Idag blir det en vända på stan och hindersmässan! det är alltid mys, brukar alltid vara kallt då..men tror det är ganska skönt ute idag=) Vilken tur, jag som alltid fryser...

Och ikväll blir det resturang besök på La Pampas med nattis och Johan, och sen ska vi bowla=) det ska bli jätte roligt! Annars om jag hinner blir det väl till att läsa lite grann....

Nu ska jag göra mig i ordning...Puss puss

 Godis lär det bli på marknaden iaf;)

Kommentarer
Postat av: frida

åh tänk om vi också varit där så hade vi kunnat följa till la pampas.hoppas det va gott! :)

2008-01-29 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0