22 bast då;)

Vakna vid 6-tiden hemma hos mammi imorse...skulle iväg å jobba..dagen gick väldigt väldigt segt! Men till slut fick jag gå hem! Då åkte jag och mammi och hämta tårta och grejer och sen hem hit....Nu har jag egentligen massor att göra innan folket kommer...men just nu orkar jag bara inte....

Mina födelsedagar har en förmåga att alltid ligga helt fel...antingen är någon sjuk eller så är någon sur eller så måste nån jobba eller så har väl någon dött....så idag stämmer iaf 3 av dessa...så kul!!!

När man fyller år ska man väl få bestämma lite....är det inte då folk ska anpssa sig efter mig...efter vilken tid jag bjuder hem dom till mig....men nej!!! jag blir så trött...nu vill jag helst bara gå å lägga mig med min förbannade huvudvärk som sällskap och sova tills imorrn....MINST!

Hoppas iaf att älsklingen hinner komma hem ikväll...fick vara utan honom förra året..så hoppas så att han kan komma hem idag...så jag får sova brevid honom på hans arm nära nära...det vore det bästa just nu.....
Men många timmar dit...borde gå nu....men vet inte riktigt vart jag ska börja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0