Orkar inte...

Alltså kan ingen bara säga vad det är för fel på mig som jämt och ständigt är trött och slut???? fattar inte..min kropp känns som spagetti!!!!fattar inte jag tränar, pluggar och sover typ det enda...och resten så ligger jag framför tv:n för att jag är såååååååååååååååå TRÖTT!!!! vad är problemet!!!!!???


Har iaf haft en super mysig helg kunde inte blivit bättre....men är som sagt trött...
Blev goda räckor och kex igår och chips och godis så klart...

Idag har vi kollat skidorna typ hela dagen och sen var vi hos "farmor" och fikade;) ALLTID nice!!!
Ikväll blev det pizza..fast det skulle ha blivit lasange...(tar det imorrn) och nu är det Wallander på tv...har sett den redan men mitt minne är så sjukt pinsamt kort så jag kommer inte ihåg vad som hände...så då kan man ju lika gärna se den igen=)hahah!!!

Sköt om er alla glada;) och trötta.....

Puss puss puss puss;)

söta....

Kommentarer
Postat av: Frida

superdupertrött?!
Är du me barn?!

2008-02-11 @ 12:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0