Förvirrad...

Fick ett sånt där dumt anfall ikväll om jag verkligen har valt rätt....min dröm från början var barnmorska eller sköterska på barnsjukhuset....helst Astrid Lingrens i Solna...men nu pluggar jag till lärare...hmmm
Klart alltid bra med två utbildningar...har ju undersköterska grejset att luta mig tillbaka på...men iaf....det kostar att plugga å om det nu inte är vad jag vill känns det juh ganska dumt....

Är själv hemma ikväll...känns annorlunda nu när man börjar bli van att ha honom hemma....men han kommer nog snart hem=)

Imorse gick jag upp kl sju...jag klarar inte sånt längre...är nämligen ännu tröttare än vad jag brukar vara å det säger juh en hel del...så kanske borde lägga mig snart så jag kan komma upp å plugga tidigt imorrn.....hmmm kommer nog inte upp tidigt även om jag lägger mig nu....

Natt natt iaf...

 Astrid Lingrens barnsjukhus i Solna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0