Träna

Kom nyss hem från ett jobbigt gympass! men fan vad skönt det känns efteråt, och det är så sjukt skönt att träna ofta för då behöver jag inte få dåligt samvete för att jag stoppar i mig massa skit...hehe

Gårdagen spenderades i Karlskoga med hästfolket:) De hade möte och så fikade vi lite. är stolt över min Danne han är så duktig på å prata om sånt där svårt! Du är bra du älskling!

På kvällen var vi hos mammi å käka, blev kycklingfile med parmaskinka runt och bakadpotatis i skivor med fetaost på! MUMS! Min mamma gör världes godaste mat!

Dagen idag ser väl ut som följer, först kolla klart på skidorna och sen e sväng till Ikea och marieberg..ska fixa ett par julklappar tänkte jag...

Ikväll  har D lovat att laga min nuvarande favorit mat, dvs pasta med kräftstjärtssås:)

Sen blir det kanske glögg å lite film, myssöndag med andra ord!

Hoppas ni får/har en bra dag!

STOR KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0