Torsdag...

Usch vad jag inte alls har nån lust med någonting....Snön bara öser ner och visst det blir fint, mysigt och mycket mycket ljusare, men det kanske iaf kan sluta snöa nu...Gick hem från gymmet...visserligen inte alls långt men såg iaf ut som en snögubbe när jag kom hem! ( eller snögumma...) Nu ska jag strax käka lite och senare blir det jobb!
Ikväll ska vi gå på disco! Det var länge sen man gjorde det, så det blir spännande!

Annars så känns det bra med Göteborg på Lördag, ser fram emot Liseberg, hoppas det inte är alltför kallt bara, men snön får gärna ligga kvar!...Vet dock inte om det är någon snö alls i Göteborg?

Oh föreläsningen på måndag blev inställd:) vilket betyder ledigt! och en heldag med brudarna! ska laga mat och mysa!Det blir bra det!

Nej nu vart jag seg...Puss!


Kommentarer
Postat av: Carita

Då kanske vi ses på liseberg :)

2008-12-11 @ 18:49:58
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0