Torsdag...

Har trott att det var fredag idag, sen när jag insåg att det bara var torsdag blev det inte lika kul...men men....sov länge och sen drog ja å träna i 1 timme och 20 min! Nytt rekord, men fan vad skönt det var...nu börjar jag bli stark...hehe

Kl fyra var det dags att jobba...idag gick vi på stan och kikade lite och sen gick vi på julmarknad, köpte knäck för 5kr...mycket bra å billigt=)

Nu ska jag kolla lite på vänner och sen ska jag fixa lite kvällmat...Risgrynsgröt tror jag det blir idag...

Btw så såg jag på ica idag att de börjat sälja Ahlgrens bilar fast som julgranar...hehe vad gulligt! Snacka om juligt!
Ha en trevlig kväll!
KRAM



Kommentarer
Postat av: Carita

Jag har redan tjuvsmakat på granarna ;)

2008-12-04 @ 22:10:42
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Anders

Hur smakar de? wunderbaum-aktigt?

2008-12-04 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0