Onsdag...

Sov ganska länge, ingen skola idag! Sjukt skönt! va nyss och träna och snart kommer mammi hit...vi ska åka på stan och käka lunch och köpa julklappar:) Ska iaf köpa till D idag....vet dock inte riktigt vad...

Ikväll ska D bort och jag ska käka pannkakor, popcorn och kolla på Bonde söker fru...hehe, kanske köper mig en tidning idag oxå som jag kan läsa tills jag somnar...

På fredag ska vi åka till Göteborg iaf!!:) ska bli super skoj...åker på dagen på fredag planerar en vända på stan när vi kommer fram, och nån lättare middag på kvällen, sen stan och julmarknaden på Liseberg plus middag på lördagen och åker hem ganska tidigt på söndag så kan vi köra när de är ljust, plus att D hinner med en sväng på travet...

nej nu ska jag göra mig klar...! Ha en bra dag!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0