Måndag igen...

Måndag igen, vilket innebar univ, och ett sjukt trist seminarie...bläää efter det åkte jag å Kristin hem till mig och skrev ännu mer på vårt arbete:) ska bli klara på onsdag, det är iaf vårt mål:)

Just nu håller jag på å tvättar, och ska snart sätta mig å läsa lite mer pluggskit....och sen kommer väl D hem snart!

Vi håller lite smått på att ta upp planerna på en Göteborgs tripp till helgen...hittar dock bara ett hotell som fortfarande har rum kvar..(när de gäller cooppremien) å fattar inte riktigt vart det ligger...får se hur det blir-...kan juh åka över dagen men det känns ju inte alls lika mys, vill juh hinna med lisebergs julmarknad och en shoppingrunda på stan. Får se hur det blir...annars finns ju sthlm, skansen å stan oxå...men det är inte riktigt samma...

Neee nu borde jag verkligen läsa....

KRAM

Ps. Med "farmor" menar jag Dannes farmor:)


Se hela bilden.
Jag vill till liseberg:)

Kommentarer
Postat av: Frida

anade att det va D´s farmor, men man vet aldrig ;)

*oppas allt är bra med er. låter mysigt me en gbgtrip...

2008-12-08 @ 21:14:08
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0