Måndag

Helgen gick fort å jag vet knappt vad jag gjort...igår var vi på trav hela dagen, jag fick som jag ville så vi satt på resturangen...hehe då blir det lite trevligare och inte fullt så långtråkigt:) På kvällen blev det film först mama mia...(såg den aldrig i lördags) och sen Sagan om de två tornen...den va okey..men lång och då blir det så sent! är ju halvdöd kl 22 å nu satt vi uppe till 00.30....jag somna direkt sen...pang sa de bara:)

Idag måndag började dagen med en lite promenad med Emma och hennes hund Jalle=) sen fortsatte jag till gymmet och träna i lite över en timme:) skönt! Sen hem å skrev klart ett arbete...en opponering..som jag kände mig väldigt elak när jag skrev....men så är det ibland....dumt...

Snart kommer mamma och Jens å fikar lite med oss=) Danne kom hem tidigt från jobbet! mycket trevlig överraskning! ikväll ska jag jobba, vi ska gå på bio...sen ska jag å D och handla lite inför nyår.

Hoppas allt är bra med er!? KRAM

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 13:11:06
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0