Dan före dan...

vaknade kl 06 imorse...varför när man får sova???? Hur som så kunde jag inte somna om...var lite som när man va liten, spännande dagen innan julafton....åket iaf iväg och träna med Kristin vid tio tiden...sen har jag städat lite grann, slagit in paket och tagit det lugnt!

Måste packa lite ikväll, det jag ska ha med mig till jobbet....eftersom jag ska direkt till mammi å sen till Dannes familj så hinner jag inte hem, vilket gör att jag måste ta med mig dusch grejer, kläder, smink ja ni vet...de mesta....

Ikväll blir det som sagt julmat och Bingolotto! Nu ska jag slappa i soffan en stund och njuta av att det mesta i stort sätt är klart!!!:)

Ha en underbar jul! KRAM på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0