Torsdag

Vad har jag gjort idag egentligen? Ingenting...vaknade, städade, gjorde mig i ordning, åkte till mammi, var ute å gick, dega i soffan.....hmmm mindre intressant dag tror jag minsann det har varit. Hämtade Baby vid stationen å satt en halvtimme i bilkö...nu har vi äntligen fått upp vår snygga lampa i hallen och håller på att fixa lite kvällsmat...äggmackor och fil tror jag det blir...haha det rimma;)

Imorrn ska jag nog en sväng upp på stan, mammi fyller juh år på söndag! Tänk att det nu är ett helt år sedan vi var på Kreta! Fy vad tiden går fort...jag hinner knappt med!
Ledig imorrn oxå=) skönt! sen jobbar jag helgen..mindre skönt..men det är pengar....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0