The bucket list....

Lördagkväll igen, och återigen har jag sett en bra film som berörde mig rakt in i hjärtat....The bucket list....Den var bra och mycket tänkvärd....Kanske speciellt för de som har varit med om liknande saker....När jag satt där i mitt hörn av soffan insåg jag som sååå många gånger förut hur mycket jag saknar min pappa! Önskar så att jag kunde spola tillbaka tiden och få en ny chans, en ny chans att säga allt jag ville och en ny chans att finnas där....Jag hatar mig själv för att jag är så fruktansvärt ego...eller kanske va....vad vet jag...? Jag visste ju att det inte var så långt kvar, ändå gjorde jag som jag gjorde...fan va dumt....jag saknar honom så det gör ont! 

Tänk på det, säg det ni vill säga idag eller så fort det bara går...annars kommer ni ångra er...man vet oftast inte vad som kommer att hända imorrn....även om man tror att man vet....Det gör ont så här efteråt och det gjorde ont då...jag saknar honom så.....det kommer aldrig att gå över och det får aldrig gå över, men tyvärr så måste man lära sig att leva med det....försöka leva med tanken att vi ses igen....inte nu men sen....

Ta vara på dem ni har runt omkring er, njut och älska varandra.....å säg det ni vill....okey.....

Godnatt! 

*********************************************
Älskar dig pepsi! idag, imorgon, föralltid  

*********************************************





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0