P.s I Love you...

P.S. I Love YouP.S. I Love You

Okey det är första gången på väldigt väldigt länge som jag tänker att en film ska vara bra å så är den det! P.S I LOVE YOU...helt klart min nya filmfavorit! Jag skrattade och grät om vart annat...tror det var tur att jag såg denna underbara film helt själv, med levande ljus å täcket i soffan...ingen skulle ha orkat se den med mig och alla mina tårar....Känns som att jag förstod, vad vet jag egentligen inte...men det kändes i hjärtat....jag älskade den här filmen å jag kommer se den om och om igen....den måste finnas i min hylla inom en snar framtid så jag kan ta fram den när jag är för mig själv, känner mig lite halv depp och bara vill få ut allt jag har inom mig....ikväll var det en sån kväll...men det var skönt....jätte skönt faktis.....

Älskar min Danne så sjukt mycket, så det finns inte...jag kan inte förklara...är så glad att han är min och från å med nu så ska jag njuta, jag ska älska varenda sekund jag har med honom och ta vara på allt! man vet inte vad som händer imorrn....Älskar dig hjärtat!!mest av allt!

I LOVE YOU TIL THE END....../din Siri 
Ps, i love you....

Kommentarer
Postat av: Frida

jag o en kompis såg den i helgen... :)

2008-08-26 @ 12:29:55
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0