Hemma igen...

Nu är jag hemma igen...haft en super mysig em med Anna-Lena å tvillingarna!! Tur att vi ses på lördag igen, de är såååå söta!!! Lyckades tydligen paja bilen på vägen hem oxå....avgasröret gick sönder...jippi....men men det går väl att laga....Kalla mig dum om ni vill, men jag viste faktis inte att man skulle stanna om det lät såå högt....JA jag har körkort...men det viste jag faktis inte....aldrig lärt mig att hela bilen kan börja brinna men nu vet jag juh det...

Nu ska vi nog ut å gå...blir väl rävgången idag oxå=) men det är mys där ute...

KRAM

Älskade Jalle! Han sover under filten! Gulligt va!?


Kommentarer
Postat av: frida

Ser att dom nyinlagda bilderna syns nu iaf..:)

Jo dom har bokat, men vaddå det är väl bara att du bokar, men dom kommer nog inte åka bil ens till arlanda...

2008-08-07 @ 22:48:05
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0