Hemliga svar..på stora frågor..

ur min " 400 frågor om dig..HEMLIGT fyll i svaren och lär känna dig själv..." Himlans rolig bok där man får som titeln säger svara på frågor om sig själv...å tänka till, det får man verkligen....delar med mig av några av mina hemliga svar...som nu snart inte är hemliga längre;) tog iofs de minst hemliga=)


Om du kunde få svar på en fråga av gud, vad skulle du fråga?
Har pappa och mormor det bra?

Om du kunde väcka en person från de döda, vem skulle du välja?
PAPPA!!!

Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du att den skulle få?
Helt ärligt...-1 mitt liv är allt annat än intressant...

Om du fick skriva ett brev till dig själv och skicka det tillbaka i tiden, till när skulle du skicka det och vad skulle du skriva?
Jag skulle skickat det till när jag gick i 8an och skriva att jag skulle stå på mig och inse vilka som verkligen betyder nått..

När slog du någon senast och vem?
I norrland, det var brorsan så klart...men egentligen så bet jag honom...

Det här skäms jag för:
När jag säger dumma saker när jag är arg...sorry

Saker du gjort som du inte tänker tillåta dina barn att göra:
Äta godis varje dag;)

Vad ska det stå på din gravsten?
Wake me up before you go....

****************************************************************************
smakprov....köp boken å prova själva....himlans mysigt....kram


Kommentarer
Postat av: Frida

den boken vill jag också ha...:)

2008-08-14 @ 22:17:55
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0