Helgen

Helgen i Göteborg har varit toppen, är helt slut så det tyder väl på att man knappt suttit still=) När vi kom fram i fredags var det första vi såg Roger Pontare, han hade någon slags konsert utanför vårt hotell...Hotellet var för övrigt himlans super fint. När vi hade fixat till oss lite grann gick vi ut å käka, super mysigt å gott. Blev en ganska tidig kväll då alla hade jobbat på dagen, men jag å Danne han med en vända i baren på hotellet oxå.

Lördagen började med en underbar frukost! Så himlans gott var det! Vi såg även typ 4 programledare fråb svt, Marie Picasso och Brasse brännström de satt vid bordet brevid oss! Sen blev det några timmar på stan köpte ett par svarta jeans, en ögonskugga, och örhängen. Sen lämnade vi våra fynd på hotellet å gick vidare till liseberg! Himlans skoj var det! Det enda jag var livrädd för var när Daniel tvingade med mig att åka kanonen...men jag överlevde den oxå å nu är jag mest stolt att jag fixade det=) Vi åkte även flumerider å jag fick sitta längst fram å vart genom blöt! det såg fan ut som att jag hade tagit mig en dusch med kläderna på....inge vidare kul att gå runt massa timmar å vara blöt, men det fick funka...var väl torr lagom tills vi skulle hem...
Vi gick å käkade på Tyrolen där det blev Kött å pommes, och sen fortsatte vi att åka....framåt 23 tiden började vi spela på hjulen istället...nattis å Johan vann en film...men jag spelade typ inget så jag vann så klart inget....som vanligt=(
Kom tillbaka till hotellet vid 00.30...då somnade jag bums efter en varm å skön dusch...

Söndagen börjad på samma sätt så lördagen, var en vända på stan då med, köpte 2 toppar och en glass...vid 15 tiden åkte vi vidare till freeport och skulle handla lite mer tänkte vi...men det blev inga kläder, bara presentpapper=)
Efter det var det dags att åka hem, men med ett stopp på mc donalds på vägen så klart=)

Har som sagt varit en toppen helg...nu ska jag snart fixa lite mat å sen ska jag åka å jobba igen...idag är det 2 veckor kvar tills skolan börjar igen...blää noll lust å noll motivation....
KRAM


Kanonen....

Kommentarer
Postat av: Frida

låter härligt!

2008-08-18 @ 12:38:06
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0