Förstår inte...

Helt ärligt så fattar jag inte vad det är för fel på mig........!?


Hur som så ska jag snart iväg å jobba, mitt näst sista pass för i sommar!!!=) Ska bli skönt imorrn när det är klart å jag kan njuta av tre lediga dagar innan skolan börjar igen....Önskar att de gjorde om min utbildning lite grann, typ kanske började 2 veckor tidigare nu till hösten å var ledig två veckor någonstans mitt i....det är så himlans jobbigt att hela tiden ha någonting som hänger över en...man behöver lite ledig tid för att orka....

Hoppas att ni har en bra dag, det börjar bli höst...lite mysigt tycker jag....!

Kram

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Björnes magasin? Bra eller dåligt barnprogram? Ha det guld!

2008-08-27 @ 11:19:11
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0