3 år baby,bara början;)

I onsdags firade vi 3 underbara år tillsammans! Jag jobbade så klart kväll då, men när jag kom hem så hade han bakat scones och köpt världens finaste blommor till mig! gudars vad glad jag blev! Inte nog med med så fick jag ett paket oxå...en ny klocka!!! han är inte klok min älskling, men glad vart jag så klart! Tack hjärtat! Du är mitt bästa!

Igår Torsdag jobbade jag min sista dag för den här sommaren...men det blir väl extra under året å sen nästa sommar är jag tillbaka igen, hos mina tanter å gubbar! Ska iaf jobba på julafton, det är mys det! men det är juh ett tag kvar som tur är....
Kvällen spenderades ute på travet, hyfsat var det väl...vi vann ju iaf lite för ovanlighetens skull..=) Så satt vi på travresturangen å käka=)

Å idag är jag ledig! Gick upp vid halv tio å va så himlans sur för att det såg förjävligt ut här hemma...så nu 3 timmar senare är det mycket mycket finare, och det luktar till och med rent! Så nu känns det betydligt bättre!
Funderar på att gå iväg å fixa lite lunch snart...ska bara torka håret å städa undan det sista....=)

**********************
Älskar dig hjärtat!
**********************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0