Sant...

Låg och funderade i natt när jag inte kunde sova...jag saknar min älskade pappa! så mycket så att det gör ont. Det är sjukt konstigt hur man kan lära sig hur man ska hantera vardagen utan en människa som man trodde att man inte skulle klara sig utan....Pappa finns med mig i allt jag gör det vet jag! Men självklart skulle jag mycket mycket hellre ha honom här, på riktigt!
Ibland ser jag bara den där jävla jobbiga sista veckan i mitt huvud och hela världen bara rasar samman! Jag önskar så att jag iaf skulle kunna spola tillbaka tiden å få säga allt jag inte kunde säga då....då skrev jag bara...önskar att jag hade fattat då att det var min sista chans....nu har jag bara massor av kärlek inom mig, kärlek och längtan efter min älskade pappa! Skulle göra vad som helst för att få träffa honom igen....vad som helst!!!!
Det är ingen som känner mig som han gjorde, ingen som jag kan prata med på samma sätt, ingen kommer någonsin ta honom ifrån mig! Han har alltid den största platsen i mitt hjärta!!! Jag vill bara få krama honom igen, hårt och länge! Önskar så att han var här...att allt var som det var förr...för länge sen, men att jag ändå hade det jag har idag....men att jag fick vara med honom....Min älskade pappa!!!!


Fan, saknar honom så otroligt mycket! det kommer jag alltid att göra! du finns alltid med mig pepsi i allt jag gör!!! ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0